جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ |۳۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 4, 2024
تبریز

حوزه/ خطیب نماز جمعه سلطانیه گفت: با موشک‌باران قلب دشمن، اقتدار ایران به جهان ارسال شد و اگر سگ هار آمریکا مهار نشود و از این عملیات عبرت نگیرد و ترمز ماشین ترور خود را نکشد، با پاسخ کوبنده‌تر شاهراه‌های حیاتی رژیم قطع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب، خطیب نماز جمعه سلطانیه، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سلطانیه، با بیان اینکه عملیات وعده صادق ۲ در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه در تهران، ترور سید حسن نصرالله، ترور فرماندهان مستشاری سپاه و در دفاع از مظلومان غزه و لبنان بود که موجب امید در امت اسلام و آزادگان جهان شد و در داخل کشور نیز مورد اتفاق جناح‌های سیاسی کشور شد، افزود: سپاه پاسداران ۲۰۰ موشک به قلب دشمن جنایتکار زد که سه پایگاه هوایی و یک مقر اطلاعاتی منهدم شد اما برخلاف رژیم صهیونیستی، غیرنظامیان را مورد حمله قرار نداد.

وی با بیان اینکه در این عملیات شکست اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد و آمریکا نیز که چند ساعت قبل از عملیات از طریق ماهواره متوجه حمله ایران شده بود به رژیم اطلاع داد ولی هیچ کاری نتوانستند کنند، اظهار کرد: این سطح پاسخ دردناک ایران، نشانگر این است که احتمالاً رژیم صهیونیستی قصد داشت عملیات‌های تروریستی را تا خود ایران بکشاند که این عملیات نقشه دشمن را خنثی کرد.

خطیب نماز جمعه سلطانیه با بیان اینکه با موشک‌باران قلب دشمن، اقتدار ایران به جهان ارسال شد، ادامه داد: اگر سگ هار آمریکا مهار نشود و از این عملیات عبرت نگیرد و ترمز ماشین ترور خود را نکشد، با پاسخ کوبنده‌تر شاهراه‌های حیاتی رژیم قطع خواهد شد.

حجت‌الاسلام حسینی‌نسب با اشاره به اقامه نماز جمعه تهران به امامت مقام معظم رهبری، عنوان کرد: بیانات رهبر فرزانه انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه تهران مثل موشک‌ها موجب تجدید در محاسبات دشمن خواهد شد.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه گفته می‌شود چرا ایران در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی تعلل می‌کند، یادآور شد: یکی از دلایل این بود که بعد از ترور شهید هنیه، رژیم صهیونیستی هم حالت تهاجمی گرفته و هم پدافند خود را ۵ برابر افزایش داده بود و باید در برابر این‌ها تدبیر می‌شد.

حجت‌الاسلام حسینی‌نسب با گرامی‌داشت ۱۳ مهر و آغاز هفته انتظامی و با بیان اینکه عزیزان انتظامی یکی از نهادهای تلاشگر در جامعه هستند که هم از ارزش‌ها پاسداری می‌کنند و هم از امنیت مردم و جامعه، آن هم در همه ابعاد و امنیت در رفت و آمدهای جاده‌ای، امنیت شهرها و مرزها و مراکز مختلف حتی امنیت روانی جامعه را تأمین می‌کنند، افزود: فراجا در وسط میدان تأمین امنیت است و لذا همه باید اقتدار و عزت این عزیزان را حفظ کنند.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه اگر موضوع عبادت و یا کار اقتصادی و سرمایه‌گذاری است، همه در بستر امنیت اتفاق می‌افتد و حتی هدف از استقرار حاکمیت خدا و جانشینان خدا تحقق امنیت است، خاطرنشان کرد: اقدامات نیروی انتظامی در مقابله با ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی در راستای پاسداری از حاکمیت ارزش‌ها است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha